det är svårt det där som vi kallar livet

jag lyssnar på låten on your own på P3. hörde precis carolina af ugglas tala om moral. det var en himla massa argument. men jag älskar att hon förklarade att de skulle turas om att simma om livbåten bara höll för tio. trots de fick hon endast en etta på moralskalan. hur bra känns det att någon ska döma ens moral på en femsiffrig skala? jag är tveksam till dedär

idag händer ingenting. inget av värde iaf. jag försöker tvinga någon med bil att köra in till stan och köpa skivor åt mig (kent å 3OH!3 känns som ett måste) men alla är lite motvilliga .. sånt är livet fem mil från närmaste affär. jag känner inte för en promenad.   imorgon bär det förmodligen av hemåt. jag saknar att umgås med personer i min egen ålder. bla bla bla. min medicin är slut också. baby, it's only life. puss!
| |
Upp