If you’d feel like I feel and if you’d know what I know I don’t think you’d ever play me

It's my heart you're stealing
It's my heart you take
It's my heart you're dealing with
And it's my heart you'll break

Idag har johanna ;
  • fått ett lila skin till sin iphone
  • sett första avsnittet säsong 4 av skins
  • ätit mängder hårdbröd i brist på bättre
  • vägrat gå ut (och skickat mamma att shoppa ist)
  • saknat sina vänner. fruktansvärt mycket !
  • gjort årets mest enastående playlist
  • kollat lookbook å funderat på att skaffa rött hår
  • insett att poka folk på fb är mysigt
  • skrivit klart loggboken till esv:n. fem A4
  • konstaterat att matte kräver mycket ork
  • önskat att hon kunde flyga

kärlek ♡
det förflutna | |
#1 - - hanna:

jag har oxå funderat på om jag ska färga mitt hår rött, så himla fint!

#2 - - emma:

jag tycker att du ska överväga att dela med dig av den där listan:):):)

#3 - - johanna:

> emma, klicka på playlist ((((: tihi



> hanna, jag håller med. men jag skulle inte våga!

#4 - - emma:

hahahah inte alltid den mest tekniska här alltså;) men ska göra det nu!! :)

Upp