I don't require you to do anything



briljansen med musikvideor som denna. oslagbar

Den här helgen har varit långsam. jag har träffat några av mina favoritpersoner. men långt ifrån alla. mest av allt har jag sovit bort timmarna. bara för att undkomma verklighetens tristess. och för att kunna släppa lös tankarna. låta dom komma och gå precis som dom vill. för det är vad som händer när jag sover. jag slipper tänka på tankarna
perspektiv | |
#1 - - Lisette:

sv; Haha, ja då :) blir alltid glad av dina kommentarer!

Man vill inte behöva tvinga folk att kommentera, då är det inte alltför roligt heller. Vill bara veta att någon därute gillar min blogg & det tycker jag att du visar iallafall :D

#2 - - Lisette:

Den här videon har jag sett :D

#3 - - marcus:

Sv; ikväll ska jag se på One tree hill :D

har du haft en bra dag?



Tack :D

Upp