Wakeup mail

Vaknade med solen i ögonen och med en grävmaskin utanför fönstret. visst är det bra att dom plattar till asfalten, men är det verkligen nödvändigt innan 10 ?! har nu släpat mig ur duschen till datorn för att finna två söta mail i min inkorg. ett mail från nedervåningen och ett mail från san francisco.


Från: Lena
Skickat: den 27 oktober 2009 11:13:01
Till: Johanna
Ämne: Dikt

En liten dikt till dig ;-)

» Nej jag ska inte ska inte ska inte
svara i telefon
Jag vet att det inte är du
När jag ändå svarar
är det lik förbannat
inte du «

puss




efter de gulliga mailet (jag vet inte vad hon grundade de på alllls) fick jag bilder från min favvoaffär :D vilket gjorde min dag! sephora <3 (och jag vet vad du tänker astrid)

Från: Anders
Skickat: den 27 oktober 2009 05:25:19
Till: johanna;
Ämne: Today´s Sephora experience

.... en hel värld av välgörande små produkter :-) WOW!

Kram!
Pappa



wihii. ibland är jag en lycklig flicka (-:
det förflutna | |
#1 - - Pappa:

What´s this thing about girls and make-up? :-) :-)

Kollar på Friends avsnitt xyz och packar för hemfärd. Här snackar vi "sitta-på-väskan-för-att-stänga-den"...

#2 - - Bella:

Hej fin blogg du har=)

Vad sägs som att lägga till varandra på bloglovin?=)

Upp