Even after all

alright <- favoritord .. sitter här med tunga ögonlock och googlar på prague events, men hittar ingenting intressant. massive attack spelar, men de va slutsålt (och jag vet inte ens om jag gillar musiken särskilt mycket). mamma har ju givit oss medresenärer i uppgift att hitta någonting som vi vill göra på resan. nånting storslaget blir det! om inte annat så vill jag på den här klubben jag hittade. den verkar grym och jag kommer säkert in (y) hehehhe.


för övrigt har det varit en underbart mysig dag :-) började med att jag missade bussen (som tur var så kom de en annan buss som ville skjutsa mig ner på stan). satt på barista i ca 4 timmar, tills jag tog bussen hem till pappa. kärt återseende efter ca 3 veckor blev det. han är brun och mycket fattigare. vi tömde väskorna på innehåll, vilket tog några timmar eftersom han släpat med sig halva San Francisco (ingen klagar, hehehehe).

i'm not a papercup, två par converse (svarta & vinröda), mååånga t-shirts, lite leggings och vanilla cupcake-bubblebath rikare begav jag mig tillbaka till mamma för att packa (-: har ännu inte hunnit göra't, eftersom mina otroligt söta vänner sofie, sofia och emelie kom förbi. vi hade lite "catching up time" och myste med popcorn, nybakat bröd och tända ljus. nu har dom åkt hem och jag ska sätta min ipod på laddning och krypa till sängs. imorrn blir en transportdag och på lördag bär det av mot prag :D wonderful! godnatt på er :*
det förflutna | |
#1 - - karin:

Fin blogg! :)

vill du ha mer besökare till bloggen? blir medlem här så får du gratis besökare :)

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=Flowercoctail

#2 - - Anonym:

Trevlig blogg du har! Ska vi kanske följa varandra med bloglovin :D



// www.sarasoderberg.blogg.se

#3 - - Anonym:

Trevlig blogg du har! Ska vi kanske följa varandra med bloglovin :D



// www.sarasoderberg.blogg.se

#4 - - pameee:

Hej fint blogg



pameee

#5 - - Anonym:

fin blogg!!

Ska vi följa varandra med bloglovin? :)

#6 - - Kristin:

Älskar din header :)

Upp