Hemmakär men bortkastad

men HEJ :D idag är det dan före dan så att säga och johanna är licklig (: eller näst intill iaf. De blåser som tusan ute så molnen åker över himlen i racerfart. seriöst, jag höll ju på å blåsa omkull vid moppen idag iaf. gud, tänk om jag ramlat över min som ramlat över emelies som ramlat över sofies som ramlat över hannahs som ramlat över ... ah ni förstår :D fan va pinsamt. å där står lilla jag och skyller på vinden. hahahah

Ikväll blir det plugg plugg plugg. Religion och svenska :) men svenskan är nästan klar och religionen blire bara å ta tag i. fyrtio sidor uppsats skall skrivas och efter det är de bullkalaaas (: nannna. måste baka tårtor idag också :D två ska de bli. och den som inte uppvaktar mej imorrn ska få smaka på andra bullar (och tro mej, mina bullar är godast av allt så ni vill inte smaka nå annat) .. ojoj, bråk på övervåningen. jag tar de som ett tecken på att jag ska sluta skriva. sar vi/ciao ! =)<3


sweet sixteeeeeen 2 morro' ..
dagens låt: addison road - all that matters
det förflutna | |
#1 - - emelie :D:

hahah jaaduu de blåste som bara den! kände de när jag åkte moppe, ojojo:D haha de skulle se ganska roligt ut om din moppe skulle hä ner en massa andra moppar ;) men tur att de inte hände:) imorn är du 16! ojojoj stora flickan:D <333

#2 - - Örgan:

Grattis Jojo version 16! När jag var 16, var vi ett gäng kompisar tjejer o killar som åkte runt på våra moppar i likadana mörkblå t-shirts med orange kant runt hals o ärm. Jag skjutsade mest en tjej som hette Berit (gullig). Lillsyrran var 12 och helt ointressant (mest ivägen). Hälsningar Örgan

Upp