I'm walking alone

Ingenting är perfekt och perfektion är ingenting jag begär.
Heyheyhooo :] bra dag idag ? njaah. Väldigt jobbig iaf kan jag lova. Gillar inte torsdagar, hehe. Började med en hård 80min lång hk-lektion där vi skulle svara på 20 frågor - å de va inte lite å skriva på varje heller x( blä. På svenskan gick vi igenom en massa inför nationella, de kommer gå dåligt känns de som. Men om man får skriva krönika så äre de som gäller för min del iaf ^^ har nästan enklast för de. Eller novell x] anywhoooo.

På matten hade vi diagnos, å jag failade hårt på roten-ur-uppgifterna tror jag ;s fyfan. Men ekvationer i mitt hjärta :') <3 dom gick askalas troja. Kontrollräknade iaf så alla stämde, så jag va nöjd.

Förhör på engelskan också, å de va tråk. Spikade de, förvånad jag blir, yepyep^^ dans sen då. Vi delades i tre grupper å skulle komma på olika steg till låten 'pokerface', å de gick väl sådär ^^ sen skulle vi lära ut danserna, så då fick jag vara ledare ;s bra beslut, haha. Jag som inte ens kunde slida med rätt fot först x] aja, de gick väl braoo.

Har nyss kommit hem från tennisträningen iaf å nu ska jag bara slappa, eftersom vi ska på hedbergska å kolla på deras vårshow imorrn, så vi har inge lektioner typ 8-) eller jo, men dom är efter lunch å de är inte nå jobbiga direkt. Svenska å historia troja, bajstråkigt ))): nämen jobbigt iaf. Nu ska jag sova eller nåt ;D pusshejs

ps. Casey fick ännu ett angusanfall idag när jag försökte va social å leka med hans åskboll. De hela slutade i många droppar blod å antagligen ena fula ärr inför framtiden. Att jag aldrig lär mej ): ajaa
det förflutna | |
Upp