Skidtur i glassande sol

Malin andersson är bäst och just nu sitter jag på skolan och stressbloggar på so:n för jag å emelie har käkat 12,5 respektive 15 pannkakor till lunch å du må tro att jag har ont i magen nu. hejsvejs !<33333333
det förflutna | |
#1 - - softie:

jag försår att du har ont i magen! =D jag hade pannkakor ända upp i halsen i flera dagar efter åtta pankisar ja xD Hihi. men däremot kan jag inte hålla med om att malin är bäst, det skulle ju inte direkt passa ihop med hennes namn...mongomalin XD eller också känd som pongomalin men också bananmalin XD. tack för mej! :D lycka till med son joo!! :D<3 jag nöjer mig med att läsa din blogg!! puss<333

#2 - - Anonym:

haha, att jag är bäst vet alla redan:D:D <3<3<3

#3 - - emelie:

haha 15 pannkakor=ont i magen som bara den...hahah:D

pusspuss! <3

Upp