He said to lose my life or lose my love. That's the nightmare I've been running from.

Det händer lite.
Lika med noll.
Tiden står stilla.
Och det är alltid mörkt.
Det finns ingen värme.
Det finns en avsaknad av kärlek.
Glädjen som vi en gång hade.
Den har någon annan nu.

Idag vaknade jag tidigt. tidigare än vanligt, eftersom pappa väckte mig. vid tolvtiden hade han gett sig av mot Budapest, där han ska fira nyår med sin bästa vän, och jag blev ensam kvar i huset. tyst och tomt är det, men ute strålar solen. eller den gjorde i alla fall för några minuter sedan. temperaturen ligger stabilt på lite över 20 minusgrader.

igår va jag med pappa och fick äntligen pierca naveln. yes. och nej jag har övervägt att lägga upp en bild, men de vore lite väl oprofessionellt, så de blir inget med den saken. hur som helst är den fin och jag gillar den - annat är det med mamma.

nu sitter jag iaf här ensam hemma. tänkte packa egentligen, för jag ska till mamma om ca en halvtimme. men nick, min kära vän från usa, hörde av sig. så nu fastnade jag här ändå. han pratar så mycke att man får tanketrassel ! förstår inte. han sover aldrig. klockan är typ .. (uppdaterar världsklockan i iphonen) .. 05:13 där nu. han måste gå på e. hur som helst. hoppas ni haft en bra helg ! puss <3
musik | |
#1 - - Gustav:

Aj till att pierca naveln.

Kände att jag var tvungen att skriva något för White Lies var med i inlägget ^^

#2 - - Gustav:

Aj till att pierca naveln.

Kände att jag var tvungen att skriva något för White Lies var med i inlägget ^^

#3 - - Visslaren:

Hahah visste du att jag har sett dom live? Förband till mina favoriter nu i Augusti :)

Upp