My tribulation finally passed

Det handlar inte om liv och död.
Det handlar inte om att vinna eller försvinna.


Uppdateringen har varit mer än dålig. bedrövlig och beklaglig. men nu har jag kommit igång med flowet. jag kom nyss hem från min första dag andra veckan på skvadern. sitter här och lyssnar på butch walker och funderar om jag ska göra en äppelpaj. var nyss ute i trädgården och fann de sötaste små äpplen ute på trädet. så en äppelpaj blir det. sooner or later

Skoldagen har varit apatisk. rakare än en linjal. no ups & no downs. hade två lektioner. svA och idrott. på idrotten sprang vi runt ryggis och erhöll seger över pojkarna i volleyboll. men det var ju inte vilka flickor som helst de mötte ..

I helgen blev det impulsåk till örnsköldsvik för att hälsa på släkten. det hände en massa saker på de 24timmar jag spenderade där. var och hälsade på mormor, åt middag med morbror och moster, spikade ihop en kista, grävde en grav, träffade morbror och kusin samt träffade 8 små grodor. på lördagkväll cyklade jag till hanna och va social med några härliga tjejer. väldigt mysig kväll (:

Torsdag till fredag förra veckan var det läger på lögdö med NV1orna .. det var himla trevligt med kanottur, vandring, orientering, brännboll, tunnbrödsbak, gitarrspel, lägereld, frigolitkrig, tomma luftmadrasser och en himla massa trevliga människor (:

Nu ska jag göra det jag är bäst på, nämligen städa mitt rum (det är otroligt ansträngande att ha två, för när man har städat det ena så åker man till det andra och där ser det lika hemskt ut som när man lämnade det veckan innan. eller det kanske bara är jag som har det problemet) dricka te och se på gossip girl. puss
det förflutna | |
Upp