Höstfibbelexperten

Idag känner jag mig bara sådär allmänt ovacker. de är ju såå ovanligt, men ändå. kände att de behövde sägas trots allt (x mina nya klasskompisar måste tro att jag är helt knas (fast de är jag ju för de mesta, så de spelar nog inte så stor roll, haha) speciellt efter att jag idag försökte mig på att uttala diverse blomsorter (jaa jag har blive botaniker) på latin, men brast i skratt innan jag hann uttala klart namnet på mjölkört (Chamaenerion angustifolium onagraceae) eller nåt i den stilen.

Kom iaf nyss hem (de va en timme sen, men de kallar jag nyss). är svintrött efter en lång dag i skolan. och den va inte ens lång :\ vet inte varför, men mitt huvud snurrar lite idag. är inte på topp. va nog uppe alldeles för länge igår. men jag ville inte somna, för då hade jag blive tvungen å lägga på luren, vilket jag inte hade lust med. har iaf tagit mig dagens smoothie (banan, jordgubbar, avokado, citron, ingefära & havredryck) och mina vitaminer, så jag förväntas må bättre inom snar framtid. nu tänkte jag iaf lägga mig ner och kolla lite gossip girl. måste komma ikapp lite. hoppas ni haft en bra dag :*

det förflutna | |
#1 - - Anonym:

"är svintrött efter en lång dag i skolan. och den va inte ens lång :\"



Du valde ju natur (: skyll dig sjäääälv

Upp