Johanna säger; alla till medeltiden

Everyone knows I'm in over my head. over my head

*hossssst* vilken enastående morgon. väckarklockan irriterade mej kvart i nio och jag va död ;s slängde på mej träningskläder, sköljde ner två tabletter med en kopp te och sen bar de av mot balders. träningarna idag gick fint :) barnen va glada och snälla så de va inge problem. mamma va där å hjälpte eftersom hanna är borta :) tur va väl de för jag orkade inte spela riktigt två timmar med feber å skit, haha. hanna om du läser dehär så har jag lovat barnen i andra gruppen å ha minibollar nästa vecka (aa) dom frågade å va duktiga så jag gick med på de. nu ska jag vila å se på tv eller nåt. känner egentligen för å åka till pappa å fixa i ordning min nya säng :) men vi får väl se. jag orkar inget. pusssss
det förflutna | |
Upp