Sure thing, pirates are cool

Godmorgon :]

Inte för att jag vaknade nyss eller sådär, utan just för att de är ungefär den tiden på dagen som allting börjar. Dagen tar form och man klurar ut vad man ska hitta på.

Va hos astrid igår å de va väldans mysigt :) vi gick omkring å dumpade lite grejor, sen köpte vi ett kg godis :]] icke genomtänkt idé iaf. Jag blir precis som min bror när jag äter godis, å därför ska jag inte käka nå mer .. iaf inte förrns julafton ;) de är säkert.

Vi såg iaf på Pirates of the caribbean :] jag har filmen hemma, men har inte sett den på svinlänge ju! Ahh de va mysigt iaf, även om jag halvsov på slutet ^^ så kan de gå. Stupade i säng innan kl 1 iaf, vilket va bra eftersom vi vaknade typ 10 imorse ;) astrid hade träning i vanlig ordning, så jag fick skjuts hem. Här sitter jag nu å klurar på vad jag ska göra med dagen :) de är som dendär dikten som sitter på vårat kylskåp hos mamma ..

Den nya dagen randas, vad gör vi väl med den?
Vi lever väl och andas tills det blir kväll igen.


Jag älskar den och har aldrig riktigt förstått den. Vi hade den i en tavla när jag va mindre, så jag har levt med den så länge jag kan minnas ^^ den är fin iaf, å nu förstår jag den.

Kattdagar på arken i helgen äre ju också, så jag ska nog dit kanske :) kattmänniska som jag är haha. Känns som de kommer vara jag och en hel hög ensamma, kakbakande tanter med sin angorakatter där :]] jag kommer passa in (yy)

Ikv får vi se vad som händer, ska iaf till mamma imorrn för pappa åker ju till Fuerteventura .. UTAN MIG !! himla arg jag blev då iaf ): men han ska tydligen åka å kolla först om de är värt å ta med mig dit, haha. Sällan jag tror på de liksom ;) fast å andra sidan ska jag ju börja spela golf nu också, så då kan vi lika gärna åka på en golfresa eller nåt ist x] hahahah va tråkig å gammal jag känner mig. Tennismatch imorrn i vanlig ordning. Hoppas de går bättre än i förrgår .. Sämst de gick asså :o råkade ju kasta iväg hannas racket när jag skulle slå (aa) shh, hon vet inget än. hmm. aja :] dåligt långt inlägg, men ingen orkar läsa ändå så jag bryr mig inte ^^ Nu ska jag leta inspiration - pepparkakshusbygge, rumsinredning samt livsglädje. Trevlig helg! <3

Lyckad t-shirt till mig iaf :a älskar :')
det förflutna | |
Upp