Fredag

Då vare fredag igen då :) alltid lika skönt. Men idag skulle de lika gärna få vara måndag, bara för att lovet inte skulle ta slut ;( världens bästa vecka hare iaf varit :) först sthlm med herman min älskade arthur och nu idag stan med vännerna :) Myysigt värre ;) haha. Vi har alltid så kul. Kom nyss hem :) ätit lite Special K, för jag och arthur tränar inför bitch 2008, så vi äter inge socker, godis elr chips :o haha. men popcorn, loka och glass är tillåtet (a) så de kommer jag droga stort närmaste tiden ;) haha. Iaf sitter jag här och doftar desperat i min sjal som jag köpte i sthlm.. Den luktar så jävla underbart gott! :o escada moon sparkle killparfym <333 ÄLSKAR DEN ! :o köper inte mina vänner den till mej i födelsedagspresent så dödar jag dom (a) speciellt arthur för hon vet hur mkt jag älskar den parfymen! ;o haha. Alla femtonåriga tjejer borde få en killparfym i födelsedagspresent, tycker ni inte? ;o haha. Btw, de va stora glo-dagen på stan idag :o ALLA STIRRADE som bara denn! :o haha. Så då stirrade jag tillbaka ;);) flirtade även med en mkt snygg nioåring ;) hahha. Men han va blyg så han kollade bort x) aaja, jag försökte ju iaf..;D Nu ska jag iaf börja fixa lite filmer och grejjs tills ikv. Stina, erik och anders kommer nämligen :) vi ska se på film och sånt.. Kanske blir nåt sällskapsspel också (a) hahha, sånt som jag är så bra på ;o tror jag ska ringa stina och höra.. haha :D fryyywser och längtar.. :) pusshej ;D <3
image57image58
det förflutna | |
#1 - - ASTRUD:

mkt stolt över att inte hamnat med på bild 8)
HÖHÖHÖH :D
haahha parfymen.. ;)

Upp