Sunnnyday

Idag vaknade jag typ 9 :) sov hos pappa igår, och han sa att jag fick sova så länge jag ville, vilket inte fungerar på mej ;) de resulterade i att jag för en gångs skull va uppe å åt frukost innan 11 :'oo herregud, de va ovanligt (aa) sen pratade jag md astrid och bestämde mej för å komma över, så pappa skjutsade mej dit :) vi stekte ute på hennes uteplats en bra stund ;D tills de kom en massa gråsparvar å tiggde bullar av oss x)) haha! så vi matade dom med bullar, men sen ville dom ha mer bullar, å när dom inte fick de vart dom arg på astrid :')) men inte mej, för jag är vegetarian ;D HAHAHA. så astrid blev micket upprörd. sen färsökte en liten sparv sätta sej på min axel, hahhah ;D de va kul. Sen när vi satt där fick jag nå fel och började skratta som jag vet inte vad .__. astrid kallade de för 'påfågelns parningsläte' .. HAHAHA xDD men då kallade jag henne struts eftersom hon hade en rosa tröja (ja astrid den är rosa och inte aprikos x))..

ÅÅÅH jag har typ ångest för jag vill på roskilde :'o följ me mej nån ?? (aa) sneeeella .. de är ju typ hur mkt bra band som helst! ÅNGEST .. Fast jag fick ju inte gå på jonas brothers heller, så vi får väl se.. Jag är iaf licklig om jag får gå på båstadtennisen :)) åsså har jag funderat på å anmäla mej som funktionär till nästa års tävling :D de vore värsta kul! men vi får se :) kanske kan få md mej nån av mina träningspolare ;)

På eftermiddagen spelade jag en efterlängtad tennismatch mot oscar ;) han va grym, jag va typ .. inte grym ;) man kunde lugnt inte tro att jag spelat i tre år iaf :o haha ! menmen. tyvärr kom hela min släkt och invaderade banan så de blev lite mkt press på slutet x)) men tack för god match :))

Har precis ätit upp min goda carte d'or som jag hittade i frysen ;) hehe. för en gångs skull hade ingen skrapat av toppingen ! :D de va ju otrooligt ! hahah. de är typ alltid så ;) när daniel är framme vetu. Nu ska jag kolla ett tag till på fotbollen samtidigt som jag flyttar alla kläder till min nya garderob ;) den är dubbelt så stor, jag är licklig ;) :D ring om ni har tråkigt ;D alla halebopnördar kan ju iaf slå en signal (a) ciao ! <3


saker johanna vill ha;
  • spanskt em-guld ;D dom har grymt fotarbete haha
  • En ny mobil - sån som patrik har :o den är fin !
  • Nyrenoverat rum - vilket jag snart kommer få (a)
  • Ytterligare tennismatcher i veckan :D
  • Egen lägenhet i dom nya husen längs granloholmsleden! :o flytta me mej ?(a) serri!
  • Stipendium så jag å astrid kan gå på Sorbonne ! :)
  • Nån å mysa md just nu - casey är nere ;( hmpf.
  • Systemkameran - eos 450D fåre bli minsann ;) snart.
  • Resa till rom i augusti md far min - de vore minsann inte fel :)
  • Bärbar hårddisk - så jag får plats md alla mina tankar, filmer å musiken x))

    som ni märker kan denhär listan pågå i all evighet.. menmen. tänkte bara att jag skulle skriva upp de jag vill ha just idag ;D ni får gärna ge mej (aaa) hehhe.. valfritt - men de ger pluspoäng ;)
  • det förflutna | |
    #1 - - Anonym:

    vill du som många andra ha fler läsare till just Din blogg, helt gratis dessutom? bli medlem här! http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=hellenius

    #2 - - sanna:

    Hoppas du haft en bra helg :)

    #3 - - Malin:

    jag flyttar gärna med dig:)<3<3

    #4 - - astrid:

    STIPENDIUM JA ! ;o i want

    den är aprikos ;'<

    Upp