Tranviken

Idag vaknade jag redan halv 9 :) pappa kom in å väckte mej eftersom han skulle skjutsa mej till mamma innan han och marie åkte till göteborg :) hur som helst så duschade jag och åt frukost, jovisst, sen tog jag moppen upp till ghlm :)) kom precis samtidigt som pappa, för jag speedade lite mer än vanligt nu när däcket är fixat å allt :D iaf så dumpade han grejorna och sen åkte han :)

Hann precis packa upp lite å så innan stina ringde å sa att dom va utanför, så jag skyndade upp till vändplatsen där hennes familj väntade ;D kom typ till tranviken runt 11, hela bilresan satt hennes lillebror jacob å pratade om sin låtsaskompis niklas som har en racerbil :D han körde om oss så snabbt så vi kunde inte se han :o ska passa på å säga grattis till jacob, de lilla charmtrollet, som fyller tre imorrn :) söt värre.

Under dagen badades de massor. Fyra sandslott byggdes på lite olika ställen här och var :) självklart fanns de garage till jacobs traktor också :D sex glassar inhandlades och tre ryggar blev brända x))

Klockan fyra ungefär packade vi ihop och åkte hem :) då kom även ida och joinade oss i bilen. Jag, ida och jacob satt och gjorde grimaser hela vägen till ica maxi :D där, medans stinas pappa gick in å handlade (hamburgare, som jacob ville ha, haha) så satte stina på en sommarlåt på högsta volym å hela bilen började gunga läckert ;D wiie. Alla som gick förbi pekade och skrattade ;) ida och jag dansade, stina sjöng, josef spelade trummor och jacob gitarr ;) haha :D schysst vare.

Sen släppte dom av mej här hemma :) jacob kände till och med igen var jag bodde :o elr så visste han bara att han själv inte bodde här, haha :) hur som helst. Vi får se vad jag hittar på ikv.. Men imorrn blire iaf bad i segelsjön md stina :) ring och hänka ? :) <3

det förflutna | |
#1 - - Axelsson:

aj solbränna DX

Upp