Torsdag

Kom nyss hem.. Sitter här å lyssnar på Britneys Piece of me, fråga inte vf.. :S den är bara jobbig och monoton :( nu ska jag byta :) diskuterar betyg med astrid på msn me ;) måste man ju... Lyckades ro åt mej två MVG:n idag :o 1 på bilden och de andra på engelskan :) tro de elr ej, men i våran engelskagrupp vare 15 me MVG, 10 med VG och 2 med G :o ojojj! :D själv fick jag näst bäst :( vet inte hur jag ska ta de.. Hon klagade även på att ingen räcker upp handen på lektionen, kände mej aningen träffad bara för hon alltid stirrar på mej efter varje fråga :( men jag orkar seriöst inte... Kommer bli bortskämd om de fortsätter såhär.. Så nu ska jag börja plugga också kanske, för då kanske jag känner att jag förtjänar betygen me ;) nog för att engelska är de enda betyg som jag verkligen bryr mej om.. Så de är ju inte fel direkt :) men imorrn har vi HK-prov :( och de kommer gå sämst! Läraren tycker jag pratar för mkt me så jag kommer sänka mitt betyg jättemkt om jag inte skärper mej :S men jag har ju alltid så kul me mina kära vänner :P fast nu äre troligen slut me de.. :/ Everyday Sunday - Something <3 :) bytte låt... elr jaa, de har ju tagit många låtar å skriva allt dehär :) men nu tog jag en som jag gillar iaf... Skippade badminton dm idag :/ kunde knappt gå eftersom mitt knä tog emot en hååård smäll igår på tennisträningen :( så nu har jag nån typ av blodutgjutning under knäskålen :S mkt mysigt kan jag lova.. Hatar ondagar för övrigt.. dissardag! :( tänker inte säga hur mkt, för de går inte att beskriva seriöst! :( nu är de iaf torsdag, hoppas jag :P ääh, har inte varit så me på alla tider sedan jag och astrid somnade kl 6 i lördags x) haha :) mitt dygn är lite off... Ska försöka fixa de i helgen tror jag.. :) haha. Plugga nu :( <333
det förflutna | |
Upp