Tisdag

13:43 lokal tid. Sitter hemma vid min nya bärbara (A) 15" widescreen & windows vista <3 shh, brorsan får damp om han får reda på de ;) anyway.. Lyckades charma till mej den av mamma som troligtvis äger ca 6-7 st x) haha :) tro mej, jag hittar dom lite överallt. Nu ska jag bara fixa internetgrejjerna och photoshop på den sen ären ready-to-go, hehe (A) älskar den redan... Dagen började väl typ bra :) mormor ringde och väckte mej vid 10, hon ska upp till umeå imorrn elr nåt, så hon skulle prata me mamma :) men eftersom ingen annan svarade så antog jag att mamma va på jobbet x) haha. Aaja, efter de så kunde jag inte somna om, va värsta pigg asså, för jag sov ju trots allt 16 tim igår.. hmm, ja :) så de blev väl tv:n ett tag :) malin skrev ett sött sms nån gång runt 11 (A) hehhe, saknar dej! <3 sen fick jag världens ryck och typ bakade muffins, för jag hade verkligen ingenting att göra och en massa energi.. elr inte en massa, men ni vet så mkt att man inte kan ligga kvar i sängen ;) haha.. men inte gå till skolan heller.. Även om jag hotade mamma med att jag skulle gå idag om jag inte fick va uppe längre igår, funkade dock inte :/ haha.. Så jag fick inte gå. Men imorrn kanske, för då har vi fysikprov och de känns verkligen som att jag inte har nån lust att skjuta upp de till veckan efter sportlovet :/ samma vecka som vi har franskaprov, och jag ska till vemdalen :/ neejtack. Så de blir nog skolan imorrn, om jag kan stå på benen. haha, vi får se :) nu ska jag dra och se på tv.. mamma ska hämta brorsorna nu så jag orkar inte sitta här nere längre x) hahaha.. pssst <3 ;)
det förflutna | |
Upp