Måndag

Är de måndag? eeh, ja ni vet ju hur jag är med dagar ibland.. Speciellt när astrid sover hos en och man somnar kl 6.30 och vaknar nån gång runt 12.30 ;) hahaha :) idag är jag hur sjuk som helst iaf! :( såååå trist! Tur jag har mobilen så man kan få roliga kommentarer av vännerna ;) elr ja.. vännen (A) vaknade för ca 1 tim sen, sovit 16 tim ... Yaay! :( Nu sitter jag här och knarkar ipren och c-vitamin :/ inge vidare.. Har nyss skrivit klart mitt mejl till Katie ( min amerikanska mejlkompis, som fattar precis allting! ) har inte mejlat till henne på en månad nu så jag kände att jag typ måste, plus att pappa typ tvingade mej igår ;) halvt.. Haha, men de blir ju så, när man väntar för länge, då får man för mkt att skriva åsså bara skiter man i de gång på gång.. Så blir de iaf för mej, men nu har jag äntligen mejlat och känner mej otroligt belåten (A) :D hoppas bara hon svarar typ ikv så jag får nöjet att skriva mer, för jag är verkligen igång just nu x) haha. åååh, de tar emot å skriva haha, för jag känner verkligen inget annat än bläääää just nu :( förkylningar :'( de är typ de värsta som kan hända ju! blääää. Hur som helst, ingen skola, inga vänner, ingen att prata med - då blir de automatiskt mejl och blogg.. jag vet, hur orkar jag?? fråga mej inte, men jag gör bara de.. Och ni behöver ju inte läsa allt jag skriver ;) för jag vet att de mesta är ointressant.. Speciellt när jag bara klagar över allting, men de är bara för att jag inte har nått annat för mej, och för att jag nyss klagat ihjäl mej på stackars katie på engelska som jag inte ens vet om hon förstår, tror jag ska börja skriva på franska ist, känns mer rätt om ingen av oss förstår ett ord x( .. hur som helst, dagens inlägg summeras : blääääääää... <3
det förflutna | |
#1 - - astrid:

blä för mig ;D

Upp