En sann shopaholic

Världens bästa och mest underskattade sysselsättning måste nog vara att läsa böcker. Åhow, jag inser nu hur mycket man kan lära sig. De är underbart å otroligt underskattat! Läs böcker gott folk ! :)

Idag har jag varit på stan med astrid :) började med å käka frukost, fixa i typ 5 min (för sen insåg jag hur mkt klockan var då mamma ropade, haha) sen fick jag skjuts av mamma ner på stan :) träffade astrid, anna, bea å linnea :) vi strosade runt en stund å kollade på folk mm ^^ sen lessnade alla utom jag å astrid (för dom hade visst gått sen typ 10, haha) så dom åkte hem å vi fortsatte gå omkring :) många hundralappar senare va vi hungriga, trötta å förfrysta och bestämde oss för att åka hem :)

Nu ska jag checka in va jag köpt (de vart ganska mkt, hehe) åsså ska jag städa/packa inför imorrn :) sen ska jag nog vara med erik lite senare ^^ pusshejs <3
det förflutna | |
#1 - - a:

KOM HEM ):

Upp