American love

Tänk att varje gång jag klickar tillbaka i bloggtiden jag haft, så blir jag lika förvånad över hur mkt bättre jag brukade skriva :o därför rekommenderar jag att ni gör desamma ^^ klicka på kategorin; blogg å läs tills ni svimmar, för det är inte lite ;) erik sa att när man saknade mej så kunde man göra så :) men frågan är vad jag ska göra när jag saknar folk .. för jag menar, jag träffar ju mej själv hela tiden, finns ingen saknad där liksom, haha

Idag har jag inte gjort så värst mkt :) softat å kollat några avsnitt av vänner - för de är ju trots allt världens bästa serie när de kommer till kritan. Man kan aldrig få nog av dom underbara människorna ! :') eller dom urdåliga skämten, puh !

Efter middagen ramlade erik in :) underbart att få vara lite social, hur mkt jag nu va de ^^ haha. Vi underhöll oss med å kolla på bilder från gångna året :) kan ju säga att de är bra mkt som har kommit och gått. Ingenting är som de brukade längre - å de är både bra å dåligt. Fast mest bra ;) När vi kollat klart (fanns en del bilder som va mkt läskiga å som behövde typ en halvtimmes förklaring, haha) så kom vi fram till att lillerik är längre än mig :o typ nån dm eller så ^^ de känns riktigt bra faktiskt :) trots de är jag inte kort ! så käften alla idiuuter som tycker de ): ni är elaka ..

Vi nördade ps2 ett tag sen ^^ spöade erik på gh tills han började sabba å brotta ner mej mitt i låten ): då vart jag deprimerad å vi spelade NHL 09 ist :a de gick sepedåligt för mej som bara spelat de på dator i9 princip ^^ menmen, jag fick många komplimanger för mina skott, haha ^^ av kommentatorn dvs, för erik jaa .. haha xd

Sen ringde mamma å jag packade grejorna å vi promenixade ner till bussbron för hämtning :) under promenaden räknade vi ut att rent teoretiskt kan tjejer få omkull vilken kille dom vill, oavsätt storlek ^^ å de menar jag precis som ni tänker ;DD ahh, pappa åker ju till ungern inatt iaf, fan va avis jag är (not) .. va fasiken gör man i ungern ?! :o aja .. jag får inte ha nå fester, så sorry gänget ;DD känn er dissade. Fast jag är ju ändå inte hemma över nyår. Nejdu, för jag ska till örebro med ett helt gäng galna skåningar (yy) :D rediga grabbar dedär. Kom just fram till att av barnen .. blir vi två tjejer å .. åtta killar ;D minst .. de blir sweeeeeet :D aja. nu ska johanna sova (by request av mamma som ska upp å jobba imorrn) förlåt :o sovgott ! :)<3

ps. idag va jag duktig å mejlade min älskade katie också :) har himla dåligt samvete för att jag inte har gjort de innan .. så jag är jättelessen ! men nu äre gjort :) luuuuuvs
det förflutna | |
#1 - - tjocka släkten:

fin blogg :-)

Upp