Silver lining

Mina vänner hanna och sofie kom förbi en sväng på eftermiddagen :) vi fixade fika och klättrade ut genom mitt fönster ^^ dom håller på å målar om vårat hus, så de är byggställningar runt hela :) klättrade så högt upp man kunde komma, å där i solen satte vi oss och myste å fikade :D hade md mej ipod å högtalare också, så vi spelade lite musik å samtalade :) väldigt ovanligt ställe, men de va roligt att iaktta alla som gick förbi och kollade upp ;D de va ju lixx inte direkt diskret md musiken, haha.

Sen fick vi världens bästa idé, att vi skulle hämta mammas målargrejor å lämna ett litet märke av att vi varit där ^^ så de gjorde vi, men de blev inte små märken direkt, haha. Hoppas ingen ser de (a) för de lär ju klassas som skadegörelse. Men vafan, de är ju vårat hus ^^ hehhe, ja. Sen iaf så tog vi en tur runt huset, gick förbi grannarnas fönster å de kändes väl sisådär ;D

Till slut gav vi oss, klättrade tillbaka in genom fönstret och satte oss i sofforna å snackade ist :) sofie kom å tänka på den gången hon å jag spelade in ett radioprogram när vi va små :') ett radioprogram för döva där skådespelarna va stumma, HAHAHAHA ;D va sägs om de. Sen kom jag även på att jag vill göra min tre veckors praktik i Indien, så nu ska jag bara övertala mamma (a) känner nämligen en fotograf där, tro de eller ej ^^ haha. Men nu ska jag vila å vänta på att familjen ska komma hem igen, dom kommer runt halv 8 antar jag ^^ så jag är väl ensam en stund till. Imorrn äre skola igen, hmpf ;( aja, tänk mindre .. som jag brukar säga ;D psst <3



för att citera mej själv när jag citerade George Bernard Shaw:
Det finns två tragedier i livet.
Den ena är att inte få sin högsta önskan uppfylld.
Den andra är att få det.

And you can't fight the tears that ain't coming
Or the moment of truth in your lies
When everything seems like the movies
Yeah you bleed just to know your alive
/googoodolls - iris
det förflutna | |
Upp