My baby

Igår sov min bästaste vän i hela världen över här :) vi myste å såg på lite filmer :) tyvärr somnade jag mitt under den sista ^^ men astrid väckte mej sen, hahahh ;DD väärsta mys. Fast varje gång nån kom upp för trappan va vi snabba som blixten (; HAHAHAH om nån hade sett oss, fan va kul :') iaf så är vi världsbäst tsm, bara så ni vet.

Vi vaknade typ runt 11 imorse, för mamma å dom hade hållt på å stöka på nedervåningen i typ forever ^^ men micke tassade iaf in å sa att mamma å daniel hade åkt till övik (; jag trodde att jag skulle bli tvungen å följa, men jag hade visst tur ;) astrid va ju också lite rädd att jag skulle slänga ut henne alldeles för tidigt ;) men icke då. Vi har legat i sängen tills astrid skulle hem typ halv 4 ^^ kollat på 'so you think you can dance', fast mest blev de 'Hogan knows best' som jag i vanliga fall typ aldrig kollar på, hahha ;D men vi satt å nördade de iaf. Till och med brunch i sängen ^^ mackor å alien-te ;D hahha. Mamma råkar ha köpt med sej de finaste gröna teet som finns i japan ;) de smakar asäckligt, men man blir mätt på de :a så de är ju kung. Astrid drack de dock väldigt sparsamt ^^ men jag förstår henne, hahahah ;)

Sen åkte astrid hem iaf ): å jag började baka brownies :D sen kom micke å rikard å tänkte sno mina byxor, för dom ska tydligen på polar ikv ;) men då sa jag åt han å ta ett par andra byxor ;) å såklart lyssnar han ju på mej .. Sen skickade jag dom ner på hemköp å handla åt mej också :a för de finns typ ingen mat hemma. Så dom kommer väl snart igen :') ring och komhit ikv ? :) annars är jag ensam med mina 95or å mina brownies, haha. Pusss <3
det förflutna | |
#1 - - Alexandra:

Brownies!!!! :D

#2 - - astrud:

ily <3 vi myste somfan jaaao ;o :')) hahhahahaha ja gud och gänget hade nog rätt kul om dom satt och kollade va :o HEHE. ååh, dina 95or ;)) hähä. pappa har druckit vin ._.

Upp