Broke Window

Tjolahopp :) orkade inte skriva igårkväll heller, jag har blivit riktigt dålig på å skriva nu :o erik, klaga på mej ! hahaha ;)

Igår åkte jag iaf till shahla vid 7tiden :) ställde moppen där hos henne, sen gick vi å fotade lite i en lekpark ;) satt uppe på en klätterställning tills solen gick ner, då gjorde vi också de ^^ sen gick vi hem å hämtade shahlas skateboard å åkte runt lite på deras parkering, hehhe ;) shahla är faktiskt bättre än mej! Sen tog vi iaf skateboarden under armen å började traska mot haga, för vi tänkte att de fanns finare vägar där ^^

När vi kom till sjukhuset skulle jag alltså åka ner för en backe, men innan shahla ens han få upp mobilen å börja filma så låg jag där på marken (y) wiee. Fan va ont de gjorde, haha. Men jag skrapade inte hål nånstans iaf (; mer än på knäna, haha. Men snygga blåmärken har jag ^^ därav ordspråket; skateboarding hurts .. a lot. Fast de stämmer nog bara på dom som inte är nå bra ;) synd att hon inte filmade när jag crashade, hade blivit å skicka in till scarred ^^ bara å lägga till lite blod å grejs. De vore snyggt de :D

Iaf så åkte vi runt lite vid sjukhuset, men sen kom de en bil å stannade md lysena på på parkeringen å shahla vart typ livrädd ^^ när de började regna så började vi springa hemåt, å då åkte bilen i samma riktning som oss :o men sen mötte vi en springande kille, så då fattade vi att bilen väntade på honom ^^ vi fortsatte springa, å de regnade bara mer å mer :o sen mötte vi lite annat folk, å shahla va typ livrädd ^^ men till slut kom vi iaf hem till henne å undan regnet. Jag tog mina saker å körde hem :) för hennes släkt va där, å de va rätt mkt folk ^^ ville inte störa.

Hemma så vare alldeles tyst å lugnt. Inte en människa, som jag brukar gilla de .. men just då vare jävligt trist. Såg iaf på denhär filmen Edison, som va helt okej. Sen kom smågrabbarna hem från polar vid halv 1, så då kunde jag somna lugnt ^^

Imorse vaknade jag av en massa duns och glada skratt, de va väl sisådär (; men sen när jag öppnade fönstret vare sol ute, å då blev jag glad :D men sen kom de in en geting :( å då öppnade jag fönstret, i hopp om att den skulle flyga ut .. men icke ! :o då kom de in en till jävel x| så då la jag mej under täcket, gav upp ^^ dom flög iaf ut till slut å jag kunde se på Hogan ifred. Men nu när jag skulle börja skriva blogginlägget kom de in en till :o jag börjar tro att jag har ett getingbo utanför mitt fönster. Tur jag inte är såå himla allergisk mot dom, dom är stora också må du tro :o fyfan, aaja. Måste ringa på nån stor stark människa som kan döda dom allihop ^^

Nu ska jag tråka på å vänta på att mamma ska komma hem. Jag vill spela tennis ): men mattorna är tydligen inte klara i hallen, så dom kan ju ta sej ): träningsstarten va flyttad till typ den 16:e .. fucking'ell ): no like. Så nu måste jag sitta här å vänta tills nån kommer å lyser upp min värld, jaatack. Puss <3


det förflutna | |
Upp